Tallinn Craftory kogemus: eksponentpind peab eristuma

Taaskord on hoogu võtmas kevadise messihooaja ettevalmistus ja ettevõtetel tuleb mõelda, kuidas enda tooteid või teenuseid kõige paremini eksponeerida. Siinjuures soovib Vineerimaailm appi tulla. Vineeri vastupidavus ning puidu naturaalne pind ise võib olla osa disainist. 

Eelmise aasta detsembris oli Vineerimaailmal võimalus teha koostööd Eestis populaarsust kogunud Tallinn Craftory'ga, kes pöördus meie poole sooviga luua efektne pop-up pood. Vineer on selliseks ülesandeks suurepärane materjal, sest loob kvaliteetse ja soliidse tausta müüdavale tootele. Vineerimaailma tootmisjuht Mikk Taliaru räägib, et vineeri eeliseks esitlusmööbli materjalina on selle ühtlane ühendusteta pind, mis annab võimaluse tootel särada. Isikupära lisab triibuline lõikeserv. Vineeri kaasaegsusest annab tunnistust ka fakt, et Tallinn Craftory eestvedaja Mihkel Männiku sõnul oli materjal valitud enne kui esimeste joonistega Vineerimaailma poole pöörduti. "Vineer on lihtne ja ilus. Algul pelgasime, et võib-olla isegi liiga lihtsakoeline, kuid kui nägime viimistlusvalikuid, mida Vineerimaailm pakub, ei olnud enam pisematki kahtlust," põhjendab  Mihkel oma valikut. 

 

Mihkel tunnustab ka Vineerimaailma tislerit Siimu. "Siim oli kahtlemata kõige operatiivsem ja pädevam meiega kaasa mõtlema ning kuigi muutsime mitmed korrad jooniseid, jõudsime väga kiiresti nii funktsionaalsuselt, hinnalt kui ka välimuselt väga mõistliku lõpplahenduseni," jätkub Mihklil kiidusõnu teenindusele.

Messibokside üheks levinumaks veaks on liigne kirevus ning sõnumite kuhjatus. Sealjuures on siiski oluline ettevõtte visuaalsele identiteedile rõhumine usaldust tekitaval moel. Palju kasutatud plakatid ja roll-up bännerid on kindlasti omal kohal, kuid võib kindel olla, et konkurendid kasutavad samalaadseid vahendeid. Mihkel Männiku sõnul oli nende jaoks algusest peale selge, et Tallinn Craftory ei soovi kasutada enda logo kuvamiseks traditsioonilisi plastmassist valguskaste või postreid. Vineerimaailma poolt pakutud teenused, nagu graveerimine ja perforeerimine, olid suurepärased sellise pop-up poe loomisel. 

Üheks kõige olulisemaks aspektiks pop-up poe või messiboksi loomisel on läbiv teema, mis ühendaks kõik detailid tervikuks. Valmis kujundus peaks olema harmoonias eelkõige toodetega, mille esile toomine on eksponeerimispinna põhiline funktsioon. "Saavutatud lõpptulemus räägib iseenda eest kui seda elusuuruses näha. Panime selle esmakordselt üles Solarise keskusesse ning lisaks külaliste komplimentidele tõdes ka keskuse juhtkond, et teostus on suurepärane ja ilmselt on tegemist seni kõige ilusama aatriumis paikneva müügikohaga, " jagab Mihkel külastajatelt saadud tagasisidet.

Tutvu ka Tallinna Nahatöökoja toodetega

Viimased postitused

ERIPAKKUMINE: Testime uue mõõduga Wild Tile paneele

Meilt küsitakse tihti kuidas seina või lakke paigaldatud paneelide nurgad viimistleda ja milliseid liiste kasutada ...

Taas müügil puitbrikett!

Pakume Vineerimaailmas heledat kandilist kasepuust pressitud puitbriketti, mis on väga eeskujuliku kütteväärtuse ja minimaalse tuhajäägiga ...

PAIGALDUSNIPID! Paneelid seina liistudeta?

Meilt küsitakse tihti kuidas seina või lakke paigaldatud paneelide nurgad viimistleda ja milliseid liiste kasutada ...

Soodne III sordi vineer

Pakume Vineerimaailmas soodsalt PQ kvaliteediga vineeri ...

Liitu uudiskirjaga